Friday, November 26, 2010

WHAT..??!

what ??! ape ??! actually, dua2 bawak maksud yang sama. saje je nak bagi cam kene heart attack sikit..hehe..tapi, betul nih, aku terkejut gila! yelah. sepupu aku nak bertunang kot. dia lagi muda daripada aku. umur aku 20.. dia..?? hmm.. 19 tahun.. muda kan? dah pun nak bertunang. salute gila beb! tak. bukan pe. dia sanggup nak korbankan mase enjoy dia yang terang2 baru fresh2 lagi kan? kalau aku, memang tak nak!! aku nak enjoy puas2 dulu. then, dah tiba masa, baru leh nak pikir tunang2, kawen2 bagai nih. 

hmm.takpelah kan. dia dah de calon. memang lah senang.haihhhhh.. apelah ! hehe.. tapi, belah mak aku, anak2 sedara dia sume kawen2 awal tau. mak aku dah jadi nenek dah. so, aku pe ek? aunty lah kan?? wah!! terasa mcm dah tua sikit. HAHAHA.. aku tak nak ikut jejak sedara2 aku. aku nak abeskan study dulu.. blaja tinggi2.. then, dapat job bagus2.. baru leh pikir pasal kawen..! bukan pe. time tuh, kte nye financial macam dah stable sikit.. oit! kte kena start pikir pasal future tau skang. umur dah masuk 20 kan? kan? memang wajib pikir pun..

hmm... tu lah. aku just nak share je yang sepupu aku nak bertunang dah. hari ni lah dia tunang! haiya! lupe plak. dia kawen confirm2 lah tahun dpn.. so, pada sesape yang betul2 dah ready nak tunang2, kawen2 nih.. korang just go on jelah. yang tak ready lagi cam aku, kite enjoy dulu ! HAHAHA.. aku takde gambo lah nak share.. tapi, aku rembat je gambo sape yang aku rase sweet.. sorry eh! love peace, no war! heeee :)

Comelnye... siap de Hello Kitty lagi kan ?? ni orang yang bahagia after kawen..:)
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...