Thursday, November 18, 2010

Shawls.. Shawls.. Shawls...!

pe yang korang gelak2..? yang kenal aku, mesti dok sebok bayang cmne muka aku yang BULAT nih pakai shawls kan? mcm bola yang tergolek-golek kat padang lahh.. yang tergolek kat meja pingpong lahh.. hmm.. senang kata, yang BULAT2 tuh semua aku.. kan? kan? ceh..! korang ckp lahh pape.. ade aku kesah..? takpe. confident tuh penting.. even mmg de sikit pun BULAT tuh.. HAHA..kat sini aku nak cite pasal shawls2 yang aku nak try pakai.. bukan pe wehh.. aku tgok orang pakai, mcm cun je. so, aku pun nak try gak. mnelah taw leh jadi cun mcm diorang ke..hehe.. kawan2 aku ckp yang dak laki nih tak ske tengok pompuan pakai shawls.. diorang lagi ske tengok pompuan pakai tudung empat segi@bawal tuh..hello.. takde style langsung kan diorang nih..? oppsss..HAHA..ala.. shawls pun ok what.. dah lah colourful.. pastu, leh buat mcm2 gaya.. baru pompuan tuh nampak lagi cantik n manis.. kan? kan? kan? lagipun, pakai shawls nih, kte still cover kte nye aurat.. so, takde hal lahh.. the main point kat sini, aku nak highlight yang aku skang dah GILA SHAWLS..!! banyak gak blog2 pasal shawls aku dah stalk.just nak try je.. sabar eh,jaja.. kau beli dulu shawls tuh. baru leh menggedik nak try..ni lah shawls yang menjadi idaman aku..!


ni nme dia shawls smarties. sebab, dia colouful kot. tu yang bagi nama cmtuh.. cantik kan??? aku nak sgt try shawls nih.. jauhkan adik2 korang yang kecik2 dari shawls nih tau. takut kang, diorang cabut smarties kecik2 tuh n makan plak..

ha! yang ni plak nama dia shawls gypsy. shawls nih berat tau! senang nak pakai. tak payah gne brooch banyak2.. hehe..shawls nih lagi cantik kalau pakai ngan inner. sebab, dia kedut2 so, kalau tak pakai ngan inner, tak jadilah bentuk kan?? shawls nih mcm ala2 mak datin. nampak mahal gitu..! peewit..! hehe
                                                   
aha! ni kawan aku. nama dia mizah! dia nih ske sgt pakai cotton shawls.. then, aku plak ske sgt tengok dia.. tengok pe..? tengok dia punye shawls lahh. ingat aku nih lesbo ke pe..?! HAHA.shawls nih pun senang nak adjust. sebab, dia melekat..ala.. kain mcm baju t-shirt korang tuh.. comfortable sgt!

seeeee...! ni aku tau! nampak bulat sgt ke wehh? HAHA.. kalau nmpak bulat,senyap2 je. jgn gtaw aku.. nanti, aku sebok nak cari jalan cmne nak lonjongkan muka.. hehe.. takpe. confident tuh penting..redah je.. asalkan aku selesa n nampak cantik..oppss.. cantik ke..? hmm.. lu pikir r sendirik..!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...