Thursday, November 18, 2010

3's Quirk...!

aha! kat sini aku nak cite pasal 2 orang geng aku yang paling gila penah aku jumpa! oppsss.. sorry korang. tercakap pulak.. nak marah?takpe. ade aku kesah..?! HAHA.. yang sorang nih nama dia Sharifah Farhana Syed Jaafar. Dia nih stay jauh gila dari Gombak.. kat Wangsa Maju.. jauh gila kan?kan? every week balik rumah! manja! manja! that's why kitorang panggil dia "Manja".. tapi, aku de bagi nama lagi best kat dia.. aku panggil dia "Menjeng".. dlm bahasa jawa kot..sorry kalau salah. aku bukannye taw sgt bahasa2 jawa nih.. agak2 bunyi dah nak sama ngan bahasa melayu, aku sental je lah.. hehe..dia nih keturunan Arab. ala.. syed n sharifah..aku rapat gak r ngan family dia. yela, kalau nak merayap mne2 kat area KL nih, rumah dia r jadi mangsa..naseb baik de tmpt tinggal. kalau tak, tataw r kitorang nak merempat kat mne..dia nih best! kepala gila2. ganas pun de jugak. kitorang ske tengok dia malu.. baru terserlah keperempuanan dia. HAHAHA.. dah2.. aku nak cite membe aku yang 2nd nih plak.. nama dia Fatin Najmi Mohammad Shah. dia nih orang aloq setaq, Kedah..dia nih kelakar gila! kalau amek gambar mesti tunjuk gigi.. means, kalau dia tak tunjuk gigi, tu bukan dia r.. HAHA.. dia nih kalut+kibut..kalau jalan, mesti terpelecok..!selalu, aku yang selamatkan dia.. HEROIN tak aku..? hehe..dia pun de nama gelaran gak. kitorang panggil dia Miah oohh Miah.. gila kg. dot kan?tapi, takpe. ade aku kesah..? dia nih cun gak. tapi, still takde pakwe. mcm aku lah.. oppsss.. perasan plak aku. HAHA..tapi takpe. jodoh pertemuan di tangan Allah.. cecececehhh.. so, just wait and see lah sape jejaka malang tuh.. ha! okay.. cukup dah aku bebel pasal diorang. the main point yang aku nak ckp kat sini.. diorang nih memang BEST GILA! gila pun tak best mcm nih.. hehe..seronok kawan ngan diorang. and that's why kitorang bagi gelaran geng kitorang nih, QUIRK..! nak taw mknenye pe..? bukak dictionary. aku mls nak explain panjang2.. hope, relationship kitorang as bestfriends everlasting...!! love both of you soo much! xoxo..!

ni lah Sharifah Farhana Syed Jaafar @ Manja...!

yang ni plak, Fatin Najmi Mohammad Shah@ Miah...


we are QUIRK..! not kuek. kuek. LOL..!
                                                      

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...