Wednesday, November 17, 2010

FINALLY...! fuhhh "-____-

whoot..! whoot..! finally, aku buat jugak blog. HAHA.. ni sebab aku terinfluence dgn blog2 yang aku penah stalk dulu.. hmm.. macam best je buat blog. sebab, kita leh bebel mcm2 kat sini kan?? mula2 mcm ego gila ah tak nak buat blog.. oppss..bukan ego.. cuma, malas gila je.. yelah. nanti kena update mcm2.. lagipun,tenet kat hostel tuh tak nak slow gila mcm siput teeet.. tu yang berdouble reasons aku tak nak buat blog.. hmm.. tapi kan.. tapi kan.. bila aku pikir balik, ala..tak semestinya kena selalu update blog kan..? kalau kita rasa cam nak share something je, baru kita post.. kan?kan?kan? so, aku mmg dah serah seluruh jiwa raga aku utk buat blog nih.. tapi, aku baru je beginner.. mcm2 aku kena belajar.. belajar cmne nak cantikkan blog, cari followers, letak lagu, letak katun2 bagi attractive sikit.. kan? alaaaaaa... banyaknye yang kena buat.. tapi, takpe. slow2.. lama2 cantiklah blog aku kan? hehe.. korang yang de blog nih pun kena ajar aku jugak.. maklumlah, "saya budak baru belajar".. okay lah.. now, bermulalah story2 yang aku akan cerita dalam blog aku nih.. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...