Sunday, November 21, 2010

Inikah CINTA ????

"ohh inikah.. yang dinamakan cinta. hati gembira rasa. bila kau kata cinta." lalalalala.. oppss.. ternyanyi plak.sedap lagu nih. tu yang aku syok nyanyi tadi tuh. hmm.. inikah cinta ngn inilah cinta lain tau! inilah cinta tuh tajuk lagu akim nyanyi. inikah cinta plak, drama kat TV.yang aku nak cite kat sini pasal drama tuh.. INIKAH CINTA.. best tau drama nih. pelakon yang acting dlm cite nih mcm Akim AF, Juliana Evans n ramai lagi r.. 

ni lah title cite nih.. siap de gambo eskrim ag. nyum! nyum!

cite nih pasal Akim nih nak ngurat Juliana. comel weh cara Akim ngurat. bersungguh-sungguh dia nak kat Juliana nih. mcm2 cara dia buat. Ju nih pun mle2 je mcm jual mahal sikit. lama2, tersangkut gak. yelah. comel kot cara Akim nak tackle Ju tuh. kalau aku jadi Ju tu pun memang aku dah fell in love. HAHA.. klau merajuk bagi eskrim. Cornetto plak tuh. mahal dohh. bukan eskrim 20 sen weh.. best cite nih. kalau aku cite banyak2 pun tak gne gak. korang gi lah tengok sendiri cite tuh.. hmm.. cite tu tak salah aku dia men kat Astro. tapi, aku asyik miss je. so, aku search kat you tube. tengok lah weh. tengok! memang best gila!! best sebab comel kot. kalau korang jenis hati batu n tak layan benda2 comel mcm nih, maybe korang ckp cite nih tak best kot. so, actually, depend on individu tu sndirik either cite tu best or not. tapi, for me, cite tu memang BEST! thumbs up bebehhhh ! heeeeeeee :)

Akim and Juliana Evans. hero n heroin cite nih..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...