Friday, November 26, 2010

Doa Putus Cinta..!

cinta.cinta.cinta. pe yang de pada cinta ni ha..? teet.. HAHA.. aku tataw nak jawab pe. sebab, aku tak de experience bab2 cintan cintun nih. tapi.. tapi.. ha! aku de doa baik punya utk sape2 yang putus2 cinta nih..bukan yang bercinta tau ! hmm.. nak taw doa pe..? okay. okay. aku paste kat bawah nih ek.. sila lah baca kalau sape2 yang putus2 cinta. udah2 lah tuh frust menonggeng.. life must go on. 1 pegi. nanti, ramai lagi yang datang. tunggu je.. (ade gaya mcm doktor cinta tak ? ) hehehe.. hmm.. banyak pulak aku dok membebel. tapi, doa tak kasi2.. okay ! okay! ni lah doa dia..  :)




"Jika benar kamu sygkan dia..maka lepaskannya..jika dia kembali padamu..maka dia adalah milikmu..jika tidak..dia  bukan milikmu..♥"


"Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untukmendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..."

‎"Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat, dipegang. Namun begitu… ia boleh dirasai dalam hati..." ♥


Selamat mencuba ! korang yang clash nih jangan give up tau! jangan sedih2.. hidup nih kte kena enjoy.. ! baru kte rase appreciate nape Allah create kte as khalifah kat muka bumi nih.. tapi, ingat ! " World2 jugak. Akhirat jangan lupe.." tau! tau! heeee.. chill okay...! :)

2 comments:

Aisyah AR said...

perit nk tinggalkan org kita syg ni...huhu....redha..

Jaja said...

aisyah- chill ! jangan sedeh2 okay.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...