Friday, November 19, 2010

Seronok weh! seronok!

mesti korang ingat aku nih giler kan? yelah.. tak masal2 je seronok.tapi, sumpah weh! seronok giler! sebab.. sebab.. blog aku nih dah siappppppp...!!!! hooreyyy! HAHA..kau tak taw bape lame aku dok ngadap lappy ari nih.. tido aku tak lena, mandi aku tak basah.. n lagi worst, aku tak makan! bukan tak selera makan. tapi, TAK makan! gila dahsyat kan? nih sebab nak siapkan benda alah ni lah.. aku mls nak postponed2. nak kena dok ngadap benda nih nak edit hari2.. kau ingat aku rajin ke? hah! nasib bek je aku tak give up. sipi2 je nak give up tadi. kazen aku ah yang bagi semangat "teruskan jaja..teruskan". baru aku de spirit sikit nak buat. hehe.. kalau tak, memang dah bungkus awal2 dah. comel tak blog aku..?? mesti korang ckp aku nih tak matured. tapi, ade aku kesah..? ni blog aku. bukan blog korang! HAHA..aku saje je nak buat benda nih colourful. sebab, nanti,ilang sikit tension aku. yela. dok study,asyik nampak kaler itam putih je. nak gak mata aku yang besau nih tengok mcm2 kaler.. ala2 pelangi gitu nyah!! skang nih, aku excited gila nak log in blog. tapi, tu tak bermakna aku curang ngan facebook. facebook still no 1 lagi dlm jiwa aku! don't worry lah. HAHA..buat blog memang leceh gila nak mati! tapi,bile dah siap, memang satisfied giler! kan? kan? walaupun korang ckp blog aku nih tak cantik. tapi,ngn confident+ riak nye aku balas.." mne de tak cantik? cantik lah. jeles ah tuh! ".. p.s/riak tak ayat aku? HAHA.. men2 je. ske ati korang ah nak kritik pe.. aku dah buat yang the best! aku je yang puas ati. korang tak payah puas ati pun takpe.. :)))

seeee..!!baby ni pun teruja kot tengok aku seronok giler ari nih.. HAHA..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...