Monday, January 31, 2011

myMetro | SOSEHSOSEH: Zahiril ubat luka Shera



wow ! gosip nih aku ske.. aku ske ! sebab, both of them aku minat kot.. Shera Aiyob ngan Zahiril Azim or aku panggil Boy..korang kenal dia?? kenal.. ohh. okay.. bagus kalau kenal. tak kenal?? ha.. nak kene nih.. takkan tak kenal kot. meh sini aku describe sikit. Shera ni personaliti TV3.. muka dia selalu kuar TV every Monday kol 12 tengahari utk siaran Wanita Hari Ini.. for me, dia ni cantik n cute. muka dia kecik je.. hehe.. yang si Boy ni plak, pelakon.. 1st aku kenal dia mse acting dlm cite Kami The Movie. kat dlm movie tu, dia pakai nama Boy. That's why aku panggil dia Boy je.. dia nih selamba je orangnye. kalau korang tengok movie yang dia acting, korang rse mcm nak lempang je dia byk2 kali. sebab. muka poyo sgt! geram aku ! tapi, ni just lempang ilusi je. bukan realiti. HAHAHAHA.. dia nih kacak sikit. :)

tup tup tup. kuar gosip diorang kapel.. yeay! aku ske! * mention lagi yang aku ske. haih.. -_____-" * diorang sesuai kot. mesti Boy nih jadi BF yang paling sempoi and rileks kat alam semesta nih kan?? haaaa.. nada jeles kat situ. korang noticed tak? HAHAHA..

aku harap sgt yang gosip nih betul. biar ah nanti pasni, kuar gosip yang diorang nak kawen pulak. opsss. bukan gosip. tapi, statement dari mulut diorang. hmm.. mesti terloncat loncat kang aku. sbb, teruja + eksaited kot! aku harap korang kawen. amin..yeay! yeay! :D

ni Hero Malaya Pujaan hati hamba. phewwwwit ! 
cute kan dia..? both of them sesuai sgt !!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...