Saturday, January 29, 2011

Khurafat..? Tak takut pun..

lama dah aku tak bebel kat blog aku ni kan? hmm. al maklumlah.. tenet kat tempat aku lembab mcm siput piggy.. jenuh tunggu signal. tak dapat2. kalau dapat pun, kejap je. ahhh! pastu, aku mls nak online dah. sebab, menguji kesabaran aku yang kurang sabar nih.. haihhh..tapi skang aku ngah cuti..kat rumah tenet laju mcm halilintar! HAHA. so, now. it's time for me to update my cheeky bum bum's blog.. rindu kat hang !!hang taw tak???  <3<3<3

ha! nak cite pasal Khurafat nih.. "ce cite ce cite ce cite.." hmm. baik! aku cite nih..

tadaaaaaaaaaaaa.. hihihihihihii *cik pon mengilai*

 firstly, aku nak tegur sape yang ckp Khurafat tak takut ! meh sini aku cepuk pale diorang. wehhhh! takut wehh! takut ! kaki aku siap naik atas kerusi lagi. sebab, takut benda tuh de kat bawah kaki aku.. HAHA..muka jangan cakap lahh. asyik tutup je. tapi, bukan tutup ngan beg ke pe ke.. tapi, just tutup ngan jari je. adelah jugak nampak sikit2 hantu tu kuar. leh imagine kan cmne aku tutup muka..? HAHA.. siap kene bantai gelak ngan org depan aku.. ahh! aku kesah pe. kang aku jerit kuat2 kang, korang gak yang merana..ermmm.. aku ni bukan penakut tau. cuma, kurang berani je.. :P

pelakon yang berlakon dlm cite nih yang aku ingat Syamsul Yusof, Liyana Jasmay, Sabrina Ali, A.Galak n banyak lagi. tak ingat dah sape. heee.. sebab, aku tengok movie nih mse 1st day tayangan lagi.. gila eksaited kan??? padahal, gila kurang berani.. HAHAHA..


kemain romantik diorang kan..? siap jadi laki bini lagi. pheewwit! aku ske. aku ske !

cite nih memang Khurafat ! sebab, men bomoh. ade ke patut, dia bomohkan pompuan nih semata-mata nak pompuan tu ske dia? haihh. tak patut kan? tak kesian ke? dah orang tak sudi, tak payah nak tergedik-gedik. cari jela org len, bro! ramai lagi kot kat luar sane tuh. plus, pompuan yang ntah pape ntah yang dia ske. tak sopan. pastu, bro baru nak tobat. sedangkan, benda yang dia bomohkan tuh tak leh hilang smpai bila2.. hah! cmne nak buat tuh??? lu pikir r sendirik. berani buat, berani tanggung.. -______-"

scene yang aku tak leh lupa, scene yang dia dukung mayat yang dah kene kapan. weh! sumpah aku paling takut scene tu kot. even,memang tak real. sbb, mayat kan keras. tapi, dukung mcm dukung org yang hidup. tak real. tak real. HAHA.. tak real.tak real pun, aku still takut gak. then, mayat yang dia dukung tuh, jatuh plak.. tergolek-golek.. ahhh! tak nak bayang dah. nanti masuk mimpi aku..!!!!! *tutup muka*

and last scene yang dia nangis tengok actually dia yang dah mati tuh.. hah! scene nih aku nangis tau. bukan sebab watak tu berjaya nangiskan aku.. tapi, sebab, aku bayangkan kalau aku in that situation. cbe korang bayangkan yang korang tgok de orang meninggal dunia. then, orang tuh, korang ! sedihh tak??? time tu lah kte kene terima hakikat yang kte dah mati. nak nyesal pun dah tak gne dahh.. TskTskTsk.. :'( *insaf*

overall, cite nih memang gempak gila scary dia. Liyana Jasmay cakap, target cite nih RM 10 JUTA. aku harap target ni diorang leh capai. so, sape2 yang tak tengok lagi movie nih, gi lah tengok. berbaloi kot. tiket mahal? alaaaa.. gi lah tengok time tiket tak mahal.. n kalau students tuh, gne matric card korang. nanti dapat less price.. tapi, kat certain tempat je lah leh dapat. hehehehe..

KHURAFAT BEST! rugi tak tengok..:)

nah kau ! Chuck yang acting dlm cite Gossip Girls pun cakap cite nih terbaik. siap buat thumbs up lagi.. caya lah lu bro!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...