Sunday, January 30, 2011

My Biggest Dream !

wowowowowo! gila gempak doh title aku.. MY BIGGEST DREAM !! dream takde lah gempak mane actually. hiperbola je lebih.. HAHAHA..

okay. semua orang ade dream masing2.. termasuklah aku.. dream korang pe?? tak nak share? sharing is caring. tak nak share jugak? hmm. takpe. aku nak share dream aku.. dream aku kan..dream aku kan... nak belajar main gitar sampai jadi pro.. whoot ! whoot ! agak gempak tak dream aku? ha? tak gempak. okay. fine. tapi, for me, nih dream gempak aku. sebab, aku sepatah haram tak reti langsung anything pasal gitar gitar nih. nak pegang pun terkial kial. nak petik pe lagi. memang hampeh lah kan? HAHAHA.. ni yang aku plan nak belaja nih. takpe.. bak kata orang dulu dulu.. slow slow kayuh.. lama lama laju / pro lah kan?.. :D

so, from now, aku nak kumpul duit sebab nak beli gitar. aku ske acoustic songs. so, of course lah aku nak beli acoustic gitar kan? haaaaaaa. tapi, kalau orang nak bagi as a gift pun takpe. lagi aku ske. bezday aku,   14 JUN tau! tau! ingat tuh. jangan ckp aku tak mention bezday aku..*muka mengharap gifts* mnelah taw de yang nak bagi gitar ke.. memang aku love love dia forever and ever lahh. pheeeeewwwit! *berangan* HAHA

dream aku nih maybe start mse cuti sem nanti. and aku harap korang doakan yang biggest dream aku nih tercapai eh.. aku eksaited bagai nih. sebab, dah lama dah berangan nak belajar. cuma, tak gerak gerak je lagi..hope sgt dream nih jadi... aminnn..:D

MY BIGGEST DREAM = GUITAR

jeng ! jeng ! jeng ! cantik kannn????

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...