Monday, December 20, 2010

Tak main-main ..

aku bahagia gila if aku dapat buat membe2 aku gembira. gelak sama2. tepuk tampar sama2.. sepak terajang? ha. tu aku belum try test lagi. nanti aku akan buat. so, nasihat khas utk membe2 aku, BEWARE ! HAHA

dah. dah. entry yang aku nak buat nih, "Tak Main- Main". so, kene serius. baru mesej aku sampai. :)

actually, korang boleh buat aku ketawa bila2 masa je yang korang nak. tapi, please. if de sangkut paut ngan hati n perasaan ( bajet feeling lebih) , aku akan serius. benda nih for me, its not funny. aku sangat serius bila pikir pasal benda nih.

bajet emo kan? HAHA.. tapi, tu lah hakikatnya. aku memang takkan bergurau dengan feeling2 nih. so, if korang saje je nak gosipkan aku ngan pape n cite benda yang bukan2 yang terang2 salah mcm kapel2 ke, memang aku bengang tahap dewa !! aku tak suka main2 ngan benda2 nih okay. take note please..hee :)

if aku suka someone, someone tuh actually kene proud of it. sebab, aku nih a loyal person tau! (bajet lagi) HAHA. aku just bagi a chance kat orang tuh. NO 2nd chance. if i hate you, so please, don't beg me to accept you again. one trial ONLY !! ayat mcm aku nih HOT lah sangat kan? ahh! dulik pe aku. aku nak gak cakap benda nih. plus, nih blog aku kan? so, i can write anything that i want here. kan? kan? :)

ha! tu je kot yang aku nak habaq mai..so, please lahh.. jangan main2 ngan aku if de kene mengena ngan heart n feeling.. it's a sensitive issue yang memang aku tak leh consider langsung as GURAUAN.. 

 Last word from me.. " LOVE PEACE NO WAR " hehehehe..
Thanks because lend ur eyes to read this :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...