Friday, December 3, 2010

Teruja ngan Monsoon Cup 2010 ??

sape teruja gila ngan Monsoon Cup 2010 ?? hah ! hand's up ! aku nak kira bape orang yang teruja ..1..2...3..10..100...1000..10000.. okay. cukup dah. wow ! ramai gila yang teruja.. (konon2 mcm ramai sgt lah yang teruja) HAHA.. Monsoon Cup.. hmm.. korang taw ke amende benda alah ni actually..?

okay. aritu aku cuti2 Malaysia gi Terengganu. saje jalan2. amek angin. bosan sangat dok kat umah tu ha. hehe. sampai2 je kat Kuala Terengganu, then, aku pelik r pehal banyak sgt poster tampal2 kat tiang lampu ni ha..? ade events best ke ? pastu, mak cik aku singgah lah kat 1 ekspo kat situ. alang2 dah singgah tuh, aku pun pegi lah lari kat tiang lampu tuh jap. nak baca amenda poster tuh tulis. mak cik aku bawak kete laju sgt. tak sempat aku nak menelaah mse dalam kete.HAHA.. aku pun terperanjat babun r sebab ade event Monsoon Cup 2010.. wah! event best nih. sebab, dulu2 aku baca kat paper n tengok TV, cara diorang describe event nih mcm gempak gila ! so, tiba2 aku rse mcm bertuah and langkah kanan plak sebab pegi Ganu time ade event gempak tuh.. fuhhh.. aku memang rasa mcm eksaited gila ah!

sok pagi, bangun tido je aku terus ingatkan mak cik aku yang ade Monsoon Cup. aku nak tengok sgt2..(korang nampak tak keeksaited'an aku cmne? HAHA) mak cik aku pun ckp lah yang event tuh start petang. okay. fine. aku leh tahan sabar ag. sementara nak tunggu petang tuh, mak cik aku bawaklah jalan2 pusing Ganu. gi lah Pasar Payang, Mydin Mall, tengok stadium runtuh sebelah, n mne2 lagi ntah. then, tepat je kol 4 petang, aku terus remind mak cik aku yang Monsoon Cup dah start. mak cik aku pun terus pecut kete laju gila2 mcm kat Litar F1 tu ha.. ( takdelah laju mne actually, saje je aku hiperbola sikit. HAHA) 

event tuh buat kat Pulau Duyong. tapi, takde mse lah aku nak gi naik bot merentas air laut tuh gi Pulau Duyong. ktorang tengok kat Kampung Cina je. dari situ, memang nampak jelas gila kapal2 layar tu ha. betul2 kat tepi laut. kalau tak nampak tuh, memang dah tak lama dah lah. hehe. 

aku yang teruja nih, sampai2 je bukak pintu kete. then, terus lari gi tepi laut. semata-mata nak tengok Monsoon Cup. mak cik aku n mak aku dah pening dah tengok perangai sewel aku ni ha. tapi, dulik ape aku. aku nak tengok jugak! HAHA.. hmm.. sampai kat tepi laut, aku tengok lah kapal2 layar tuh. lama gak ah aku tengok. adelah dlm 20 minit aku tenung diorang. then, baru aku sedar n terpikir, weh! games nih main cmne? pastu, cmne nak kira markah? ape yang diorang buat kat tengah laut tuh.. ha! bongek tak? dah tenung lama2. baru, terpikir. haihhh..actually, aku tataw langsung games nih main cmne. aku rase bukan aku sorang je tataw. ramai lagi kot yang tataw. n event nih bosan gila kot. yela. kalau korang tepuk2 tangan kat darat, bukannye diorang nampak n dengar. so, buang masa je kot. HAHA.. ni for me lah. orang len nye feeling aku tataw. lain orang kan lain feeling nye.. heeee.

mak cik aku n mak aku dok pakat gelak kan aku gila2 sebab keeksaited'an aku mula2 tuh. padahal, sepatah haram pun aku tataw games nih cmne. malu aku! malu! HAHA.


so, kesimpulan kat sini, aku nak cakap yang aku tataw langsung Monsoon Cup tuh game yang cmne. aku just taw, dia game air and guna kapal layar. tu je. sape2 yang taw game nih cmne, silalah bagi tunjuk ajar kat aku yang blur2 kambing ni ha..HAHAHA.

p/s : aku nak pesan nih. before korang teruja ngan something tuh, better korang cari dulu info pasal benda tuh. nanti, takdelah jadi benda yang sama mcm aku ni ha.. hehehee :)


ni gambar adik aku. nampak tak kat belakang tu pe ? hehe :)

ni lah kapal2 layar nye. sorry. tak clear sgt sebab gne phone je. :)

pe lah yang diorang buat kat atas air tuh kan ?? -__-"

ha! lumba2. sape cepat, dia menang. hmm. yeke game tu main cmni? ntahlah.

ni aku. nampak gemuk kan? HAHA. gambar blur sebab time nih hujan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...