Sunday, December 19, 2010

Happy Birthday-Disaster Day !

Happy Birthday to you.. 
Happy Birthday to you.. 
Happy Birthday to Fatin Najmi..
Happy Birthday to you.. 

phewwwwit ! caya lah lu minah! kau dah 20 tahun dah ! (baru nak 20 tahun. aku dah lama dah 20 tahun. lambat! ) HAHA

hari ni bezday membe aku. dia nih Geng Quirk gak. haihh.. aku ingatkan bezday dia nih bese2 je. rupe2 nye, is like my Disaster Day..! hailoh. hailoh. ade sebab nape aku ckp mcm nih. bukan suke2 hati je.. :')

cuba korang imagine, the whole day, the birthday gurl asyik memuji diri sendiri. siap buat pantun, syair, sajak, gurindam n mcm2 lagi lahh. n input dia just puji diri sendirik je.. argh! aku rasa mcm nak meletop kepala aku nih dengar benda2 tuh. HAHAHAHAHAHA..

sampaikan membe bilik kitorang decide kalau boleh 19th december takkan ada in all calendars. nampak tak betapa tensionnye kitorang mse hari 19th december nih.. aku rasa dia ni lah orang first yang aku jumpa sangat taksub dengan hari lahir sendirik.. haihh. n kitorang sangat2 tak sabar nak tunggu detik after 12 tgh malam (means masuk hari esoknyelah). HAHAHAHA.. sumpah weh! boleh jadi gila aku mse 19th december nih..

okay. dah. dah. aku nak wat wish sikit. bagi dia rasa hepi if baca blog aku nih.. (sebab yang atas tuh banyak kutuk2 dia)

To my dearest Fatin Najmi :

              I wanna wish you Happy Birthday ! May Allah bless you always ! Don't forget our relationship as Quirk. Have a blast day (even for us, its like a Disaster Day) ! HAHAHAHA.. Hope all your dreams come true. Benci kau ! tapi, aku sayang kau ! cmne tuh? heeeeeeee.. Love u bebeh much2 ! mmuahhh! :)

ha! ni lah dia Fatin Najmi. yang kanan sekali n paling cacat ! HAHAHAHA

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...