Monday, May 2, 2011

Stories of MY GFF's !

ishhh..
rindunye kat korang.
rindu gilagila! 
bile nak hangout lagi?
hmm.
takpe.
nanti kte plan samasama utk aktiviti long sem nanti k. 
Broga Hills still tak gi lagi kan? 
okay! 
bulan 9 nnti kte gi sane ek?

Tutup cite pasal meronggeng-ronggeng nih. 
actually, entry ni aku nak cite pasal family UIA aku. 
bukan family kandung tau.
ni mainmain je.

Okay!
Now, i'm introducing my UIAM's Family Members. 
haha. 
gila semangat dohh aku.
bukan pe.
sebab, aku sayang gilagila kat diorang. 
tu yg semangat lain mcm sikit. 

Ktorang ade 
abah
mama
ayong 
n adik beradik yang lain.
pal cik pun ade gak. 
mak tiri lagi.. 
hahahaha. 
gila ramai kan?
tu yg lagi havoc n happening. 

Tadaaaa.. ni lah abah ktorang. nama dia Amira Azemi. nape ktorang panggil dia abah? sebab, dia mmg mcm abah. dia sangat2 cool kot. if ktorang buat salah, dia takde pun nak tengking2 n marah2. dia cool2 je. sangatsangat supportive and boleh layan semua benda. dia selalu tido sebelah aku mse kat Nilai dulu. miss that moment..n one more thing, dia ni dah ade bf.. nme bf dia Farid ! sorry abah. TERpaksa mention. haha, sayang sangat kat abah.

Ni pulak mama ktorang. Nama dia Wan Nur Amalia. dia ni sangat2 suka membebel. ishh! rse cam nak jahit je mulut dia. tak bagi cakap langsung. hahaha. gurau je mama. muka mama ni matured kan?? that's y ktorang panggil dia mama. if ktorang jumpe dia, mesti dia ciumcium ktorang. yelah. jarang jumpe. dia pun selalu cakap rindu anak2 mama. haihh. mmg mcm mak betul. dia sangat2 caring n pentingkan anak2. ohh ya! dia ni pun dah de bf.. name bf dia,Azri. budak UTP! hensem woooo.. hehe.. sayang mama ketat2!

gediknye! haha. yang ni pulak, mummy tiri kitorang. Nama dia Uswatun Hasanah. ktorang panggil mummy uswah. dia ni sangat2 caring kot. dia ni pun kuat membebel jugak.mula2 kitorang tak setuju nak jadikan dia mummy ktorang. tapi, oleh sebab abah betul2 'sayang' kat dia, nak tak nak, ktorang restu je dia. orang first yang setuju panggil dia mummy ialah aku!! hahahaha. entah. nape ntah aku leh senang2 setuju.hehe. sayang mummy! 

okay! yang ni pulak, ayong ktorang. Nama dia Zahidah Hanis. or gdah je senang. dia ni matured. sangat garang and serius kalau ngah wat keje. dia ni busy kot! mcm2 dia masuk. asyik2 meeting. meeting. meeting. hahaha. kakak dia r yang kawen aritu ! :)

peewit! siap skirt2 lagi haa. hahaha. yang ni nme dia Sharifah Farhana. panggil pah je. dia ni one of the Quirk. sangat2 lasak! kalau boleh, semua sports dia nak involve. kdg2 tu manja lah jugak. dia ni mcm kakak aku dah. padahal, dia anak bongsu kot. dia ade bf. nme bf dia, Shadeeq. opppss. sorry shadeeq.. TERpaksa mention. hahaha.

cacat! haha. yang ni plak, nme dia Fatin Najmi. panggil Najmi je. Fatin cam tak sesuai ngan dia. sbb, gugurl sgt! hahaha. dia ni sangat2 kalut! org kedah. tapi, dia ni caring tau. if korang sakit, dia care gila kat korang. aku tak leh tgok dia study. sbb, rajin sgt! aku yang stress tengok. haha. no wonder lah, aku selalu gi library mse time2 exam. hehehe.

yang ni pulak.. ishh. sape lah ni kan? ce teke ni sape.. hahaha. ni lah aku!! aku anak yg 2nd last. manjewww sikit! haha. gedik pun ade. okay! cukup! nak cite pasal org len plak.. :)

haaaa.. ni lah yang paling bongsu sekali. name dia Wan Nur Arina. panggil Arina je. sangat2 comel kot dia ni! mama selalu cakap nak amek adik baru. tapi, dia tak bagi. sebab, dia nak jd yg last. tak nak ade adik! haha. tapi, in real life, dia mmg anak bongsu pun. no wonder lah kan?? dia sangat2 baik. selalu kene senggugut. senggugut dia sgt2 teruk. kadang2 tu, telan panadol 1 papan in 1 day je. gila kan? dah byk kali marah dah, tapi, these is the only way nak cure sakit dia tu. redha jelah. -___-"

Ni pulak, nme dia Siti Aminah. dia 'pak cik' kitorang. hahahaha. nak sgt masuk dlm family besar ktorang. jd pak cik pun takpe. dia ni ske ikut kepala dia. tp,sangat pentingkan kawan2. caring n sensitif kdg2. ade sorang 'anak'. anak dia yang kat bawah ni haaa.. haha

Ni lah 'anak' dia. nme dia, Farah Zazreen. dia ni baik gilagila. mintak je anything from dia, mesti dia bagi. dia ni jenis yg tak sampai hati sikit. tu yang bagi je sume. dia ni pun sangat2 innocent n lurus. if tipu dia pun, dia mesti caye. hahahaha. selalu balik rumah. tu yang jarang dia nak join aktiviti2 kitorang. if dia tak balik, baru dia join. hehe.

 Fuhhhhh!
panjang gilagila entry aku kali ni.
penat ni ha menaip dari petang sampai ke malam. 
tapi, takpe. 
demi korang, aku SANGGUP!
hehehehe..
next time kte lepak sme2 lagi eh? 
free kan diri tu sikit.
tak yah nak busy2 sgt. 
hahaha. 

*LOVE + KISS + HUGS*
- Jaja -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...